Ulan Bator, Mongolie

14 oktober 2009 - Ulaanbaatar, Mongolië

Zo eindelijk weer een pc gevonden met een normale prijs. Maar helaas heb ik weer te weinig tijd om me verhaal te typen zoals ik het wil.

Maar gelukkig kan ik wel hier een aantal mooie foto uploaden. In bejing ga in op zoek naar een kleine netbook, zodat ik me verhaal kan typen wanneer ik tijd heb en die dan uploaden op deze site. Dus vanaf volgende week hoop ik hier zeker iedere week iets leuks neer te zetten.

We zitten momenteel in mongolie, in de hoofdstad Ulan Bator. Ontzettend drukke stad. Vooral het verkeer is 1 groot zootje, maar wel leuk om te zien.

We hebben al erg veel mooie plaatsen gezien en erg leuke mensen tegen gekomen. 2 dagen terug zaten we zelf met 12 nederlanders bij elkaar.

Maar daar hoop ik volgende week meer over te vertellen. Voor nu alleen nog maar de foto's en volgende week de rest.

De foto's die je als eerst ziet zijn als laatst gemaakt. Beetje onhandig maar kon niet anders. Zo nu even 600 tukruk(mongolse munt) afrekenen voor 1 uur internet. Omgerekend is dat 30 eurocent. Erg goedkoop hier. Het grootste voordeel van mongolie.

Veel succes allemaal in Nederland, ik ga hier verder met genieten.

Groeten,

Kees